So little time for so many things to be done!

(Pemandangan di kala balik opis td, utk tatapan umum)


Hello semua =)

Aku idup lg, syukur alhamdulillah.. Sekarang ni mmg musim ke-bizi-an melanda. Aku selalu berangan, bestnye klau aku bleh freeeeeezzzeee kan waktu org lain, so that aku bleh siapkan keje aku cepat2.. Dan takde lg manusia2 yg mengejar2 aku, dan hari2 tnye mcm2 soalan yg kurang logik dipikiran utk dipikirkan...

"Sudah siap ke?", even the dateline nye nun seribu jam lg.. 

Haha! Pening aku melayan manusia2 camni. Tak salah diorg bertnye, tp kadang2 nk 'tergelak dlm api' jugak la, tiap2 kali lalu kt meja aku pn mau tnye ka? 

Hahaha... 

Kdg2, dgn wajah serabut, aku geleng2 kepala menjawab "Banyak lg tak siap. Banyak..u dont worry..still banyak lg", even dh siap sebenarnye.. Saja aku nk bg diorg lg berapi.  Suka sgt tnye mcmtu,kan? Nah, rase kan.. Padan muke!!  Tanye la ko hari2..aku kasik chance. Kang klau aku cakap "Dah siap", kang diorg takde plak motif nk menegur beramah mesra dgn aku.. Aku ddk opis tu bukannye goyang2 kaki... Haha! 

Penat..penat... Bila la keje ni nk abis...kan?

Keje takkan abis selagi ko idup, Fizzone! =) 

Aku suka buat keje, suka sgt. Aku sgt gembira bila org bg aku oppurtunity utk aku buat keje...TAPI...berpada2 la weh! Aku pn reti gak penat..huhu!

 FYI,  favourite verse boss aku  ialah " Take it as a challenge!" ... Take it as a challenge lah sgt! Wait till i challenge u!  Hahaha! 



Aku cuba.. Aku cuba buat yg plg best aku bleh buat. Skrg ni, smpi tahap klau aku tak larat, aku tgglkan je! Haha, pueh ati aku..  Tried my very best.. Haha, i dont care anymore...

Yg plg penting skrg ni, aku nk balik kg wiken ni...

"Home sweet home, bebeh!"





*muke serabut aku kt opis td*

Sekian, terima kasih.. =)

**emy, imisssssssssssssssu!**

1 comments:

Nad a.k.a MamaZakwan said...

ye, ade masa balik jek kampung..
nk tggu keje siap, smpi ke sudah tak siap2.. :)

take care!

*saya la tu.. *

My photo
Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
..nothing interesting *at all*.. Abah saya nama Sakya, Mak saya nama Norani.. Husband saya Zurhymi Firdaus =)

Followers

my time is running out!